7 hotspots in rotterdam die ik nog wil bezoeken


Wanneer je naar Rotterdam gaat zal je waarschijnlijk van te voren willen bedenken wat je daar zult gaan bezoeken.
Als je op google zoekt naar hotspots in Rotterdam zul je waarschijnlijk de meest bekendste hotspots voorbij zien komen die iedereen kent zoals de Euromast, de cubuswoningen en de bruggen bijvoorbeeld.
Ondanks dat ik een halfuurtje bij Rotterdam vandaan woon ben zelfs ik nog niet bij sommige van deze plekjes geweest, sowieso ben ik er al vaak zat langs gelopen maar nooit de tijd genomen om ze te bezoeken.
Dus heb ik voor mijzelf 7 hotspots in Rotterdam opgesteld die ik graag wil bezoeken.
Deze zal je de komende tijd op mijn blog zien verschijnen.
Hieronder het lijstje waar ik heen ga.

1. De Euromast
2. Fooconcepts
3. Gracy's
4. Belicio cheatday
5. Aloha
6. De Luchtsingel
7. De cubuswoningen

Weet jij nog een hotspot waar ik zeker langs moet, laat het me weten in een reactie en wie weet zie je er binnenkort een artikel over verschijnen op mijn blog 



Reacties

Populaire posts