Budgetproof babykamer | hoe ik het deed+tips


Toen ik wist dat ik  zwanger was begon ik meteen met allerlei ideetjes opzoeken, maar ik wist nog niet of het een jongetje of meisje werd.
Toen ik uiteindelijk wist dat het een jongetje werd ging ik los op Pinterest.
Vervolgens gingen wij verhuizen en we moesten een compleet huis van interieur voorzien en daarbij ook nog alle Babyspullen aanschaffen en een baby is al duur zat dus besloot ik om het kamertje op mijn eigen manier leuk te maken maar wel op een budget en ik moet zeggen dat dat prima gelukt is.
Ik ben altijd al vrij creatief geweest met alles en ik wilde graag een muurschildering dus na een beetje research gedaan te hebben en van mensen prijzen tussen de 200 en 300 euro gehoord te hebben besloot ik om het gewoon zelf te doen.

Wat het me gekost heeft:
1 tube zwarte acrylverf van de action €1,79
1 tube blauwe acrylverf van de action €1,79
1pakketje kwasten bij de action €0,89

Verder heb je nodig
Een grijs potlood
Een gum
En een hoop geduld

Toen ik klaar was met de muurschildering hebben we de andere muur behangen.
Daarna ben ik op marktplaats gaan zoeken naar een ledikantje die had ik snel gevonden voor €30,- en toen moest ik nog een commode zoeken na lang zoeken kwam ik deze commode tegen voor maar €25,- en in perfecte staat dus die moest ik hebben!
Bij de action heb ik 2 mandjes gescoord voor op de commode van €0,90 per stuk, maar het geheel was nogsteeds vrij kaal dus ging ik op marktplaats opzoek naar een leuke plank voor erboven en vond deze voor maar €10,- echt een koopje!
Bij het ledikantje wilde ik graag een hemeltje hebben mijn schoonmoeder heeft het hemeltje genaaid voor mijn schoonzus haar zoontje, ik mocht hem van haar gebruiken zolang ik hem nodig heb dus dat scheelde ook weer.
En zo begon het kamertje aardig af te raken met de laatste nodige aankleding.


Mijn tips voor budget spulletjes is voornamelijk:
-De action
-Marktplaats
-Facebook verkoophoeken
-De kwantum ( is goedkoper qua behang dan een karwei of leenbakker)
-Probeer zoveel mogenlijk op te zoeken om zelf te kunnen maken
-Zet de nodige spulletjes op je babyshower verlanglijstje wie weet krijg je ze


Reacties

  1. Dat heb je goed gedaan zeg : ) Werkelijk heel goedkoop en met een prachtig resultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel😁 met een beetje creativiteit en de action kom je vaak al een heel eind

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts