De Mummy tummy & groeistrepen -look at the bright side-








ruches top: primark
top met knopen:primark
wide leg broek: coolcat
schoenen: vans
zonnenbril: primark

Sinds ik mijn haar oranje heb, durf ik kleuren te dragen die ik vroeger totaal niet bij mezelf vond staan, waaronder geel een kleur die je nu overal ziet en helemaal in is, het is een hele vrolijke kleur en zeker met het zomerse weer op dit moment past het helemaal bij mij!
Maar..als mama zijnde zijn er voor mij sinds mijn bevalling een aantal dingetjes veranderd dingetjes waar waarschijnlijk iedere mama wel eens mee te maken heeft gehad.
De mummy tummy& groeistrepen!!!
Don't worrie er zijn zat mogenlijkheden om deze te verbergen en er nogsteeds fabulous uit te zien want dat is uiteindelijk wat we allemaal willen.
Maar ikzelf vond het altijd erg leuk om in de zomer crop tops te dragen en de flared jeans die op dit moment in zijn vind ik ook ge-wel-dig maar omdat mijn lichaam veranderd is dacht ik dat ik dit niet meer kon dragen en het me niet stond, maar eigenlijk is dat een drempel in je hoofd die je even over moet want niemand bepaald voor jou wat je wel of niet kan dragen dat is geheel aan jouzelf en zodra jij dat accepteert zul je je ook veel beter in je vel voelen!
Een vetrolletje hier of daar moet niet uitmaken zolang jij je er goed in voelt, je hebt tenslotte een prachtkind(jes) op de wereld gezet !
Dus trek lekker die crop top aan en ga shinen in het zonnetje!!



Reacties

Populaire posts