Rotterdam: Sapjesbar Sappi

                    Wanneer ik in Rotterdam ben maak ik altijd even een stopje bij sapjesbar Sappi voor een verse smoothie.
Ze hebben een breed aanbod aan sapjes maar ook hebben ze koffie en eten zoals: sandwiches, salades, bowls, latte's & thee.
Ik kies zelf altijd voor de Berry Good smoothie omdat ik een groot fan ben van rood fruit, mijn vriend daarintegen kiest altijd voor de django mango.
Binnenkort als ik weer in rotterdam kom wil ik eens de granola yogurt uitproberen dit is een bowl met vers gemaakte granola, yogurt en offcourse rood fruit.

Als je zelf een keer in rotterdam komt raad ik je echt aan om eens langs te gaan en een kijkje te nemen, het is zeker de moeite waart en lekker gezond!

Nieuwschierig naar hun aanbod?
neem alvast een kijkje op hun website



Reacties

Populaire posts